Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

"Στα μαχαίρια" Πουνέντης- Νίνο


ΑΙΤΙΑ Ο ΝΕΟΣ ΔΙΣΚΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ


ΠΟΥΝΕΝΤΗΣ: «Ο Νίνο είναι ακόμη στο δυναμικό της Heaven και μετά το Νοέμβριο μπορεί, όπως κάθε καλλιτέχνης, να πάει όπου θέλει. Να πω ότι το εξώδικο δεν στάλθηκε προσωπικά σε μένα, γιατί δεν έχω τίποτα να χωρίσω μαζί του. Το εξώδικο έχει σταλεί στη Heaven, την οποία τόσο πολύ αγαπάει».
ΝΙΝΟ: «Η Heaven είναι ο παράδεισος μου κι όλα τα άτομα που δουλεύουν εκεί είναι καταπληκτικά και έχουμε πολύ καλή σχέση. Η συμπεριφορά μου προς εκείνους και η δική τους προς εμένα ήταν πάντα άριστη. Απλά έχουν αλλάξει τρεις διευθυντές στη δισκογραφική και μπορεί να αλλάξει και πάλι ο διευθυντής, αλλά εγώ καλλιτέχνης θα μείνω. Ο δίσκος είναι έτοιμος πριν από τον Οκτώβριο του 2008 και είναι στιχουργικά δικός μου - εκτός από 2 τραγούδια (το ένα το έχει γράψει ο Σταμάτης Γονίδης). Ετοιμάζω αυτό το δίσκο πολλά χρόνια και πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος. Αυτό συμβαίνει γιατί αυτά τα τραγούδια είναι η κατάθεση της ψυχής μου στη χειρότερη και καλύτερη περίοδο της ζωής μου.



Πηγή: yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: