Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

"Είχα οργασμό ενώ γεννούσα"!


Η Ίσομπελ Πάτερσον, 31 ετών, είναι δικηγόρος από το Μπράιτον. Γέννησε το πρώτο της παιδί, την Αμέλια, τον Δεκέμβριο. Επισημαίνει πως δεν έχει καμία αμφιβολία ότι η γέννηση του παιδιού της, την οποία παρακολούθησε και ο σύζυγός της, συνοδεύτηκε από αλλεπάλληλα κύματα οργασμών.
Μάλιστα, λέει πως θυμάται τη μέρα εκείνη ως την πλέον "απολαυστική στη ζωή της". Γέννησε στο σπίτι της με τη βοήθεια μαμής. "Ήταν το πιο απολαυστικό επτάωρο της ζωής μου...", λέει στους Τάιμς του Λονδίνου.

"Ο σύζυγός μου έμεινε με το στόμα ανοιχτό. Δεν ήξερε τι να πει. Μου είπε αργότερα ότι ήταν φανερό τι συνέβαινε. Όταν έψαξα το θέμα στο Ίντερνετ βρήκα εκατοντάδες γυναίκες να καταθέτουν παρόμοιες εμπειρίες.

Μετά τη γέννα, ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που ήθελα να μοιραστώ αυτό που συνέβη με τους φίλους μου αλλά οι αντιδράσεις τους μου είπαν γρήγορα ότι ήταν κάτι που θα έπρεπε να το δω ως μια υπέροχη εμπειρία και να το κρατήσω για τον εαυτό μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: