Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

"Για όλα έφταιγε η κακιά στιγμή" λέει τώρα ο δολοφόνος του gay κομμωτή...

Για όλα έφταιγε η κακιά στιγμή! Για λίγες ώρες πίστεψα ότι είχα βρεθεί στον παράδεισο. Μου έδωσε σπίτι, φαγητό, ποτό, ρούχα. Μετά θέλησε να με πετάξει πάλι στο δρόμο. Θυμάμαι ότι τον μαχαίρωσα μόνο τέσσερις φορές»!

Αριστερά ο 31χρονος σεσημασμένος κακοποιός Στέλιος Φαρσεδάκης, που το βράδυ της 1ης Φεβρουαρίου κατακρεούργησε με περισσότερες από 28 μαχαιριές, τον 43χρονο κομμωτή Γιώργο Γεωργακόπουλο.

«Είμαι χρόνια στην πορνεία. Τουλάχιστον τέσσερις φορές στο παρελθόν με είχε πάρει για να περάσουμε το βράδυ στο σπίτι του. Την τελευταία φορά με είχε βρει στην πιάτσα του Ζαππείου και με έκλεισε για μερικές ημέρες».

«Είμαι χρόνια στην πορνεία. Τουλάχιστον τέσσερις φορές στο παρελθόν με είχε πάρει για να περάσουμε το βράδυ στο σπίτι του. Την τελευταία φορά με είχε βρει στην πιάτσα του Ζαππείου και με έκλεισε για μερικές ημέρες» είπε και πρόσθεσε: «Πήγαμε στο σπίτι του στην Ηλιούπολη το βράδυ της Πέμπτης (29 Ιανουαρίου). Εκεί τα είχα όλα. Περνούσαμε ωραία. Το βράδυ όμως της Κυριακής (1η Φεβρουαρίου) και ενώ είχαμε πιει ένα μπουκάλι ουίσκι και είχαμε καπνίσει πολύ χασίς τσακωθήκαμε. Μου είπε ότι είχε AIDS κι εγώ θύμωσα πολύ. Του είπα να μου δώσει τα λεφτά μου για να φύγω. Μετά όμως το ξανασκέφτηκα και είπα μέσα μου “χαζός είμαι να φύγω, πού θα βρω καλύτερα”. Αν έφευγα, πάλι στο δρόμο θα κατέληγα

Πηγή: espresso news

Δεν υπάρχουν σχόλια: