Σάββατο 18 Απριλίου 2009

Το κορίτσι που «μάγεψε» τον Δημήτρη που σκόρπισε τον τρόμο στο ΟΑΕΔ του Ρέντη







Είναι το κορίτσι που έκανε την καρδιά-πέτρα του 19χρονου πιστόλερο της σχολής του ΟΑΕΔ να γλυκάνει.


Η 18χρονη Χριστίνα χάρισε το χαμόγελό της στον Δημήτρη Πατμανίδη, την ώρα που όλοι οι άλλοι του έδειχναν μόνο περιφρόνηση και κοροϊδία. «Δεν έχω καταλάβει... ακόμα τι έχει συμβεί. Θυμάμαι ότι άνοιξα την τηλεόραση και στα δελτία ειδήσεων μιλούσαν εκείνη τη στιγμή για τον Δημήτρη και γι’ αυτά που έκανε στη σχολή.




Έπαθα σοκ. Ειλικρινά, έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Δεν το περίμενα. Νόμιζα ότι παρακολουθούσα ένα ψέμα. Μία φάρσα. Ακόμα και σήμερα μου φαίνεται αδιανόητο πως ο Δημήτρης πήρε μαζί του όπλα και πήγε στη σχολή για να σκοτώσει. Μπορούσα να τον βοηθήσω τον Δημήτρη. Πραγματικά.



Στεναχωριόμουν όταν τον έβλεπα σε μια γωνιά να βυθίζεται στις σκέψεις του, μέσα σε μια απέραντη θλίψη, ανέκφραστος. “Τι έχεις, Δημήτρη μου;”, τον ρωτούσα δύο και τρεις φορές, έστω και αν έβλεπα από την έκφραση του προσώπου του ότι δύσκολα θα έπαιρνα απάντηση. Δεν τον είδα ποτέ ερωτικά όμως. Μόνο φιλικά. Μετά έμαθα ότι με γουστάρει.

Πως ζήτησε τέσσερις φορές από τον ξάδελφό μου το τηλέφωνό μου, αλλά αυτός δεν του το έδωσε. Απέφυγε, μάλιστα, να μου το πει ωσότου γίνει το περιστατικό. Πάγωσα όταν άκουσα από τον ίδιο ότι ο Δημήτρης είχε ενδιαφερθεί να με πλησιάσει περισσότερο.

Υπήρχε κάτι μεταξύ μας, αυτό σίγουρα ήταν από την πλευρά του και, μάλιστα, ήταν κάτι που κράταγε κρυφό μέσα του».


Πηγή: ΤΟΥ ΦΡΙΞΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΙΔΗ "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: