Τρίτη 5 Μαΐου 2009

Τέλος καριέρας για τον Παρασκευά Αντζα


Το τέλος της ποδοσφαιρικής του καριέρας ανακοίνωσε και επισήμως σήμερα ο διεθνής αμυντικός του Ολυμπιακού Παρασκευάς Αντζας.

«Πήρα την απόφαση να σταματήσω την καριέρα μου, γιατί μετά το θάνατο του πατέρα μου, το 2000, έμαθα να εκτιμώ τα μικρά και ασήμαντα πράγματα στη ζωή και να την φιλοσοφώ διαφορετικά. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με όλα όσα κατάφερα και ελπίζω και ο πατέρας μου, να με καμαρώνει από ψηλά», αναφέρει ο κεντρικός αμυντικός στη δήλωσή του που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού και προσθέτει:

«Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, τον Ολυμπιακό και την Ξάνθη, τις δύο ομάδες που αγάπησα και για τις οποίες έδινα και την ψυχή μου μέσα στο γήπεδο και ελπίζω να δικαίωσα, στο ελάχιστο, τις προσδοκίες που είχαν από εμένα. Επίσης θα ήμουν πολύ ικανοποιημένος αν αυτούς που ήθελαν να με βλέπουν στους αγωνιστικούς χώρους, τους ευχαρίστησα με το ποδόσφαιρο που έπαιζα. Ευχαριστώ τον κ. Κόκκαλη, τον κ. Πανόπουλο, τις διοικήσεις των δύο ομάδων και όλο το προσωπικό τους για την άψογη συνεργασία. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου όλα αυτά τα χρόνια».

«Θέλω ακόμα να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκα και ιδιαίτερα τους κ.κ. Τζέβρετζη, Δανιήλ, Κόλια, Μαντζουράκη, Μπάγεβιτς, Λεμονή και Βαλβέρδε, γιατί έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην καριέρα μου. Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που με αγάπησε όπως τον αγάπησα και εγώ. Ευχαριστώ για όλα», καταλήγει στη δήλωσή του Παρασκευάς Αντζας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: