Τρίτη 21 Απριλίου 2009

Πόλεμος από την πρώτη μέρα στην Καγιά


ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ... ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ... ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ ΜΩΡΕ!

Πρώτη μέρα για τον ανανεωμένο Πρωινό Καφέ και ήδη ακονισαν μαχαίρια μερικοί.

Στο Κους Κους και τι δεν είπαν για την Βίκυ. Ότι ανοίγει πολύ το στόμα της, ότι φωνάζει, ότι στον Παπαδάκη είπε τα ίδια με την έναρξη του Καφέ, και άλλα αντίστοιχα...σοβάρα "μειονεκτήματα".

Κι όχι μόνο αυτό, αλλά είχαν και τα αντίστοιχα πλάνα για να μας το αποδείξουν!!
Είμαστε σοβαροί;;;

Γιατί όποτε πάει να γίνει μια νέα προσπάθεια την θάβουν κάποιοι ήδη από την αρχή;
Εντάξει δεν ήταν όλα τέλεια, αλλά μου άρεσε αρκετά η Βίκυ, προσπαθεί να δοκιμάσει καινούριες ιδεες και πάνω απ' όλα δειχνει να 'χει πλουσιότερο λεξιλόγιο από άλλες...πρωινατζούδες.

Γιατί δεν δέχονται νέα πρόσωπα και θέλουν όλο τα ίδια;
Απλούστατα γιατί το συγκεκριμένο έχει τη βασίλισσα της πρωινής ζώνης και δεν το συμφέρει να λέει καλά για την Βίκυ...
Εγώ δε συμφωνώ με αυτή τη λογική και δεν έχω λόγο να στηρίξω καμία "βασίλισσα".
Στηρίζω τη νέα προσπάθεια του ΑΝΤ1, που τουλάχιστον είναι περισσότερο οργανωμένη από άλλες φορές.

Έχω ενστάσεις με τη ροή και τους συμπαρουσιαστές (που τουλάχιστον σήμερα ήταν άφαντοι), αλλά η Βίκυ μου αφησε θετικότατες εντυπώσεις.
Γιατί να μην λέμε και τα καλά;;;

http://ourgreektv.blogspot.com/2009/04/blog-post_3282.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: